Har jeg stress, symptomer på stress, terapi, velvære, hjælp.

Psykoterapi og Stressbehandling i Esbjerg

HVIS LIVET GØR ONDT

Supervision, stress og trivsel.

Individuel-, par-, familie- & gruppeterapi

v/ Certificeret Psykoterapeut & Stressbehandler i Esbjerg

Lise Skov Thygesen

Medlem af Dansk Psykoterapeut forening

Psykoterapeut Esbjerg

Kom af med din angst eller forbi

Har jeg angst, hvad er angst, symptomer på angst, symptomer på en fobi, Psykoterapeut, esbjerg, fobi, hvad er fobi, psykoterapeut esbjerg, psykoterapeut syddanmark, kan jeg få hjælp.

Marts 2019

Symptomer på Angst og Fobier

Angst og fobier er noget vi alle oplever i større eller mindre grad. Det er en forsvars mekanisme, der var en nødvendighed for at vi kunne overleve i urtiden, og derfor er angsten, når vi oplever den, en naturlig reaktion.
Angsten forbereder kroppen til at præstere, yde og  motivere os til at finde den bedst mulige løsning i en givet situation.  Når oplevelsen/faren er overstået, forsvinder angsten igen.

For nogen forsvinder angsten ikke igen. Den er så vedvarende og stærk, at den går ud over vores sociale liv, vores arbejde, familie og fritid.

Der er mange forskellige former for angst og fobier.
Når angsten tager overhånd og man ikke længere kan leve det liv man gerne vil, er det vigtigt at gøre noget. Angsten går ikke væk af sig selv! - tværtimod kan du få følelsen af, at den æder dig op indefra.

Hos Psykoterapeut Esbjerg lærer du, hvordan du får kontrol over angsten, således at angsten ikke styrer dit liv. Efter en tid, vil angsten få den naturlige plads, som den skal have. Hos Psykoterapeut Esbjerg dygtiggører vi os hele tiden via blandt andet kurser og events, for at du kan få den bedst mulige behandling. Se mere HER!