Har jeg stress, symptomer på stress, terapi, velvære, hjælp.

Psykoterapi og Stressbehandling i Esbjerg

HVIS LIVET GØR ONDT

Supervision, stress og trivsel.

Individuel-, par-, familie- & gruppeterapi

v/ Certificeret Psykoterapeut & Stressbehandler i Esbjerg

Lise Skov Thygesen

Medlem af Dansk Psykoterapeut forening

Psykoterapeut Esbjerg

Familieterapi- og rådgivning

Familieterapi

Familieterapi er en terapiform for hele familien, og kan være en god løsning, hvis hjemmet ikke længere er et rart sted at være. Hvis der er mange uoverensstemmelser imellem forældrene eller mellem forældre og børn, går det ud over hele familien. Ofte bliver én i familien symptombærer og han eller hun mistrives.

Hvis én i familien mistrives, enten i eller uden for hjemmet, påvirker det hele familien. Derfor kan det være en god idé at få hjælp, så det bliver klart, hvad der skyldes ydre påvirkninger fra omverdenen, og hvad der hører til i familiens sammenspil.

Opdragelse og puberteten kan ligeledes give anledning til problemer, hvilket kan være svært selv at håndtere. Familien kan også blive udsat for voldsomme påvirkninger udefra så som sygdomme, dødsfald, arbejdsløshed ol. Det kan være nødvendigt at få hjælp til at genoprette balancen og harmonien i familien.

Som tidligere skolepsykolog og familierådgiver, har Psykoterapeut Esbjerg den expertise der skal til, for at få bearbejdet det der måtte være, så glæden kommer frem i din familie.

Familierådgivning

Rådgivningen er en hjælp til at takle konkrete problemer i familien – skilsmisse, børneopdragelse, pubertets problemer, uoverensstemmelser mellem de forskellige familie medlemmer o.s.v.

Jeg har fokus på sammenspillet i familien og giver råd om, hvordan problemerne kan bearbejdes mere hensigtsmæssigt.

Få gode råd til familien her

Hjælp til familie og opdragelse Hjælp til familie og opdragelse
Familierådgivning, mistrivsel, familie krise, psykoterapeut, esbjerg, dygtig psykoterapeut, familie, råd, rådgivning, esbjerg, syddanmark

Marts 2017

Familierådgivning

Familierådgivning er en terapiform for hele familien, og kan være en god løsning, hvis hjemmet ikke længere er et rart sted at være. Hvis der er mange uoverensstemmelser imellem forældrene eller lignende, går det ud over hele familien. Ofte bliver én i familien symptombærer og vedkommende mistrives.

Opdragelse – puberteten kan ligeledes give anledning til problemer, hvilket kan være svært selv at håndtere. Familien kan også blive udsat for voldsomme påvirkninger som sygdomme, dødsfald, arbejdsløshed o.l. Det kan påvirke familien og det kan være svært at håndtere, dette kan gå ud over familiens sundhed og trivsel. Det kan være nødvendigt at få hjælp til at genoprette balancen og harmonien i familien.

Familierådgivning er en hjælp til at tackle konkrete problemer i familien – skilsmisse, børneopdragelse, pubertets problemer, uoverensstemmelser mellem de forskellige familie medlemmer o.s.v.

Jeg har fokus på sammenspillet i familien og giver råd om, hvordan problemerne kan tackles mere hensigtsmæssigt.